1. Bugatti Veyron Super Sport -Król może być tylko jeden i jest nim Bugatti Veyron Super Sport. Nie chodzi tylko o gigantyczną moc 1200 KM oraz 1500 Nm momentu obrotowego. Nie chodzi o pakiet aerodynamiczny poprawiony względem seryjnego Veyrona czy odchudzoną konstrukcję.Bugatti Veyron Super Sport jest w stanie rozpędzić się do prędkości powyżej 430 km/h, jednak wersje produkcyjne ograniczono elektronicznie do 415 km/h. Chodzi o to, że Bugatti robi to nadzwyczajnie łatwo, z gracją, gwarantując kierowcy i pasażerowi niesamowity komfort i pewność. Ciekawe, komu pierwszemu uda się pobić wart 1,7 miliona funtów brytyjskich drogowy samolot.
2.Hennessey Venom GT-Już na pierwszy rzut oka widać, że Venom GT produkowany przez firmę Hennessey Engineering Performance bardzo przypomina Lotusa Exige. Auto bazuje na zmodyfikowanej konstrukcji brytyjskiego samochodu sportowego, jednak w przeciwieństwie do niego napędzane jest ogromną jednostką V8. Konkretnie jest to silnik V8 o pojemności 6,2 l produkcji General Motors, a więc ta sama jednostka, która trafia pod maskę Chevroleta Corvette ZR1. W przypadku Venoma GT motor został wzmocniony i w topowej wersji generuje dokładnie 1217 KM i 1318 Nm momentu obrotowego.
3. SSC Tuatara-Amerykańska firma ShelbySuperCars Inc. stworzyła superszybkie auto o nazwie SSC Ultimate Aero TT, które pobiło rekord prędkości należący do Bugatti Veyrona. Po odpowiedzi Bugatti w postaci Veyrona Super Sport SSC zabrało się do pracy nad jeszcze szybszym modelem.Nosi on nazwę Tuatara i jak dotąd nie pokonał rekordu prędkości należącego do Bugatti, jednak jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, nic go nie powstrzyma.SSC Tuatara ma być napędzane jednostką V8 o pojemności 7,0 l generującą 1350 KM oraz 1413 Nm momentu obrotowego. W rezultacie auto ważące poniżej 1200 kg ma przyspieszać od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 3 s i rozpędzać się do prędkości maksymalnej przeszło 440 km/h!
4. Saleen S7 Twin Turbo Competition-W grupie tak młodych aut Saleen S7 to już prawdziwy weteran. Auto zasługuje na pojawienie się w tym rankingu również dlatego, że wielokrotnie było pomijane, a jest przecież autorskim projektem kalifornijskiej firmy Saleen.Po tuningu Mustangów i przystosowywaniem ich do wyścigów torowych Saleen stwierdził, że czas na autorski projekt. Tak powstał model S7, który począwszy od 2006 roku oferowany jest w topowej wersji Twin-Turbo Competition.Jednostka V8 o pojemności 7,0 l dostała dwie turbosprężarki i w tej wersji generuje kolosalne 1000 KM oraz 1020 Nm momentu obrotowego. Wprawdzie Saleen nigdy nie podawał oficjalnych danych technicznych modelu S7 Twin-Turbo Competition, jednak wiadomo, że przyspiesza on od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,6 s i jest w stanie rozpędzić się do prędkości blisko 400 km/h.